Sunday, September 27, 2009

SAYURAN DAN HASIL LADANG ORGANIK

Email : Zamri Keciks

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Saya ingin menjemput semua rakan - rakan terutama bagi mereka yang akan berada di sebelah Utara khusus nya bagi mereka yang berada di Parit Buntar, Perak untuk mengunjungi Qadhijah Natural Farm.

Qadhijah Natural Farm merupakan sebuah kebun yang mengamalkan sistem pertanian Natural Farming dimana semua hasil - hasil disini ditanam TANPA menggunakan baja dan racun kimia. KESEMUA Baja dan Kawalan Perosak kami hasilkan sendiri menggunakan bahan - bahan semulajadi dari ladang kami sendiri yang DIKITAR SEMULA.


Anda boleh mendapatkan pelbagai jenis sayuran, Cili, Cili Padi, Serai, Lengkuas dan lain - lain lagi di Qadhijah Natural Farm. Gerai di ladang kami akan dibuka SETIAP HARI dan cuma akan ditutup pada HARI RAYA PERTAMA SAHAJA.

Selain dari hasil - hasil ladang ini, anda juga boleh mendapatkan Baja Organik, Kawalan Perosak Organik, Biji - biji benih dan juga anak - anak pokok.

Qadhijah Natural Farm,
Parit Lebai Akhir, Titi Serong,
Parit Buntar, Perak.
016 510 8574 / 05 7171 613
(Kedudukan Qadhijah Natural Farm adalah di tepi jalan utama Titi Serong - Tg. Piandang. Ianya dapat dilihat dengan mudah di tepi jalan dengan pagar berwarna Coklat (brown), kira - kira 5 minit dari Pekan Titi Serong.)

Terima Kasih - Jumpa di sana!

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

  ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO